Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat

Stok Kodu:
9786059378901
Boyut:
135-195-0
Sayfa Sayısı:
464
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-12-18
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%15 indirimli
260,00TL
221,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 27,01TL
9786059378901
563620
Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat
Dijital Çağda Kitle Kültürü, Eğlence ve Sanat
221.00
Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL – Barış ÇAĞIRKAN – İsa DEMİR – Diretgen Ozan ERCANSUNGUR – Demet FIRAT – Feyyaz FIRAT – Kerem ÖZBEY – Bahar KAYIHAN – Hülya BİÇER OLGUN – Cem Koray OLGUN – Meltem SALİMOĞLU – Muhittin ŞAHİN – Ahmet TALİMCİLER – Dilek ULUSAL – Hasan YURDAKUL Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır; çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer olduğu fikrine kapılmaktadır. Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür. Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL – Barış ÇAĞIRKAN – İsa DEMİR – Diretgen Ozan ERCANSUNGUR – Demet FIRAT – Feyyaz FIRAT – Kerem ÖZBEY – Bahar KAYIHAN – Hülya BİÇER OLGUN – Cem Koray OLGUN – Meltem SALİMOĞLU – Muhittin ŞAHİN – Ahmet TALİMCİLER – Dilek ULUSAL – Hasan YURDAKUL Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır; çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer olduğu fikrine kapılmaktadır. Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür. Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile gazeteciliğin dönüşümü, dijital çağda sanatın ve sinemanın dönüşümü, dijitalleşme bağlamında oyun, eğlence ve kimlik, dijitalleşme ile eğitim alanının dönüşümü temaları hakkında beş bölüm olarak tasarlanmıştır.
Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL – Barış ÇAĞIRKAN – İsa DEMİR – Diretgen Ozan ERCANSUNGUR – Demet FIRAT – Feyyaz FIRAT – Kerem ÖZBEY – Bahar KAYIHAN – Hülya BİÇER OLGUN – Cem Koray OLGUN – Meltem SALİMOĞLU – Muhittin ŞAHİN – Ahmet TALİMCİLER – Dilek ULUSAL – Hasan YURDAKUL Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır; çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer olduğu fikrine kapılmaktadır. Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür. Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile Katkıda Bulunanlar: Murat BİROL – Barış ÇAĞIRKAN – İsa DEMİR – Diretgen Ozan ERCANSUNGUR – Demet FIRAT – Feyyaz FIRAT – Kerem ÖZBEY – Bahar KAYIHAN – Hülya BİÇER OLGUN – Cem Koray OLGUN – Meltem SALİMOĞLU – Muhittin ŞAHİN – Ahmet TALİMCİLER – Dilek ULUSAL – Hasan YURDAKUL Kapitalist yapı içerisinde boş zaman, hem kültürel ürünlerin hem de insanların birer meta olarak tüketilmesine dayalı hale gelmiştir. Dijitalleşme ile birlikte ise emek süreçlerinden geriye kalan zaman da eğlenceye ayrılır olmuştur. Adorno ve Horkheimer, kültür endüstrisinin merkezinde, kapitalizm koşullarında çalışmanın uzatılmasını sağlayan eğlence olduğunu düşünmektedir; çünkü eğlence insanların emek süreçleriyle baş edebilmeleri için bir kaçış yoludur. Bu açıdan bakıldığında, bu dünyayı çekilir zannetmemizin aracı kültürel ürünler, eğlence ve sanattır. Günümüz dünyasında eğlence en büyük yanılsamalardandır; çünkü saatler süren mesailerimizin ardından izleyeceğimiz bir video bizleri günün stresinden uzaklaştıracaktır. Öte yandan eğlence tek kaçış yolu değildir. Kimi için sanat en büyük yanılsamadır; çünkü en çok yazdıkça, çizdikçe ve dinledikçe dünyanın yaşanılası bir yer olduğu fikrine kapılmaktadır. Dijital dünyada sanat ve eğlence hakkında olumsuz bir tablonun görünür olduğunu söylemek mümkün olsa da, tam tersine karanlık dünyada bu üretimlerin bir çıkış sunuyor olduğunu iddia ederek eğlence ve sanat hakkında olumlu düşünmek de mümkündür. Akademisyenlerin ve düşünürlerin de bu konuda birbirinden ayrılan görüşleri mevcuttur. Bu kitapta yer alan çalışmalarda da benzer bir şekilde dijital çağda kitle kültürüne, eğlenceye ve sanata bakış çeşitlilik göstermektedir. Kitapta dijitalleşmeye yönelik olumlu görüşler olduğu gibi, eleştirel yaklaşımlar da vardır. Kitap, dijital emek ve tüketim, dijitalleşme ile gazeteciliğin dönüşümü, dijital çağda sanatın ve sinemanın dönüşümü, dijitalleşme bağlamında oyun, eğlence ve kimlik, dijitalleşme ile eğitim alanının dönüşümü temaları hakkında beş bölüm olarak tasarlanmıştır.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 114,92    229,84   
3 78,09    234,26   
6 39,78    238,68   
9 27,01    243,10   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 114,92    229,84   
3 78,09    234,26   
6 39,78    238,68   
9 27,01    243,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 114,92    229,84   
3 78,09    234,26   
6 39,78    238,68   
9 27,01    243,10   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 114,92    229,84   
3 78,09    234,26   
6 39,78    238,68   
9 27,01    243,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 114,92    229,84   
3 78,09    234,26   
6 39,78    238,68   
9 27,01    243,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 114,92    229,84   
3 78,09    234,26   
6 39,78    238,68   
9 27,01    243,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,00    221,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat