Dijital Oyunlar

Stok Kodu:
9786055500160
Boyut:
135-210-0
Sayfa Sayısı:
304
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2011-01-01
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
3.Hamur
Dili:
Türkçe
%10 indirimli
195,00TL
175,50TL
Taksitli fiyat: 9 x 21,45TL
9786055500160
406476
Dijital Oyunlar
Dijital Oyunlar
175.50
Bir dijital oyun, sadece bir oyun mudur? Bu soru neredeyse 1960lardan beri tartışılıyor dünyada ve özellikle 90lı yıllarda Avrupalı ve Amerikalı araştırmacılar, konu üzerine ufuk açıcı çalışmalar yaptılar. Burada, Türkiyede 80li yıllardan beri bağımsız olarak bu konuya eğilen akademisyenleri, 2004 yılından bu yana dijital oyunları akademik çerçevede inceleyen ODTÜ, Eğitimde Simülasyon ve Oyunlar Araştırma Grubunu ve 2007den bu yana TÜBİTAK-SOBAG adına Türkiyede Dijital Oyun Kültürü projesini yürüten Günseli Bayraktutan Sütçü ve Mutlu Binarkı ve bu proje bağlamında yayınladıkları kitapları hatırlamak gerek. Bu kitap onların açtıkları yoldan ilerleyip yeni bakış açılarına ulaşmayı hedefliyor öncelikle... Şimdi sorumuza dönelim: Bir dijital oyun, sadece oyun mudur? Sadece eğlence? Sadece zaman geçirmek? Sadece rekabet? Yoksa Biraz bağımlılık? Biraz kimlik? Biraz sanallık? Biraz aidiyet? Biraz anonimlik? Veya... Biraz anlatı? Liste uzatılabilir ve zaten bu kitapta da yazarlarımızın farklı perspektiflerden farklı yöntemlerle bunu yaptığını göreceksiniz. Görmenizi sağlayabilmeyi umduğumuz şey, yukarıdaki kavramlarının tümü ve daha fazlası ışığında bir dijital oyunun asla sadece bir oyundan ibaret olmadığı.
Bir dijital oyun, sadece bir oyun mudur? Bu soru neredeyse 1960lardan beri tartışılıyor dünyada ve özellikle 90lı yıllarda Avrupalı ve Amerikalı araştırmacılar, konu üzerine ufuk açıcı çalışmalar yaptılar. Burada, Türkiyede 80li yıllardan beri bağımsız olarak bu konuya eğilen akademisyenleri, 2004 yılından bu yana dijital oyunları akademik çerçevede inceleyen ODTÜ, Eğitimde Simülasyon ve Oyunlar Araştırma Grubunu ve 2007den bu yana TÜBİTAK-SOBAG adına Türkiyede Dijital Oyun Kültürü projesini yürüten Günseli Bayraktutan Sütçü ve Mutlu Binarkı ve bu proje bağlamında yayınladıkları kitapları hatırlamak gerek. Bu kitap onların açtıkları yoldan ilerleyip yeni bakış açılarına ulaşmayı hedefliyor öncelikle... Şimdi sorumuza dönelim: Bir dijital oyun, sadece oyun mudur? Sadece eğlence? Sadece zaman geçirmek? Sadece rekabet? Yoksa Biraz bağımlılık? Biraz kimlik? Biraz sanallık? Biraz aidiyet? Biraz anonimlik? Veya... Biraz anlatı? Liste uzatılabilir ve zaten bu kitapta da yazarlarımızın farklı perspektiflerden farklı yöntemlerle bunu yaptığını göreceksiniz. Görmenizi sağlayabilmeyi umduğumuz şey, yukarıdaki kavramlarının tümü ve daha fazlası ışığında bir dijital oyunun asla sadece bir oyundan ibaret olmadığı.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 91,26    182,52   
3 62,01    186,03   
6 31,59    189,54   
9 21,45    193,05   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 91,26    182,52   
3 62,01    186,03   
6 31,59    189,54   
9 21,45    193,05   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 91,26    182,52   
3 62,01    186,03   
6 31,59    189,54   
9 21,45    193,05   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 91,26    182,52   
3 62,01    186,03   
6 31,59    189,54   
9 21,45    193,05   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 91,26    182,52   
3 62,01    186,03   
6 31,59    189,54   
9 21,45    193,05   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 91,26    182,52   
3 62,01    186,03   
6 31,59    189,54   
9 21,45    193,05   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 175,50    175,50   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat