Elektronik Boş Zaman Kapsamında Dijital Rekreasyon

Stok Kodu:
9786052546505
Boyut:
145-215-0
Sayfa Sayısı:
142
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023-07-25
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
40,00TL
Taksitli fiyat: 9 x 4,89TL
9786052546505
801304
Elektronik Boş Zaman Kapsamında Dijital Rekreasyon
Elektronik Boş Zaman Kapsamında Dijital Rekreasyon
40.00
İnsanların boş zamanlarını değerlendirmek, dinlenmek, bedenen ve zihnen yenilenmek, kaliteli zaman geçirmek vb. amaçlarla, sanal ortamlarda veya gerçek ortamlarla sanal uygulamaların birleştirildiği platformlarda, oyun cihazları, bilgisayarlar, akıllı cep telefonları, VR-BOX 3D gözlükler, oyun konsolları, joystickler vb. teknolojik araçlarla yapılan destinasyon, temalı park, kanyon, antik kent gezileri gibi kültürel faaliyetler, yaban hayatı gözleme gibi doğa faaliyetleri, bisiklete binme gibi spor faaliyetleri, resim yapma gibi sanatsal faaliyetler ve arkadaşlarla buluşma gibi eğlence aktiviteleri dijital rekreasyon kapsamında değerlendirilebilir. Bu kitabın birinci bölümünde elektronik boş zaman kavramı, ikinci bölümünde dijital rekreasyonun tarihi gelişimi, üçüncü bölümünde dijital rekreasyon araçları, dördüncü bölümünde ise, dijital rekreasyon faaliyetleri ile ilgili bilgiler ve bu faaliyetlerin sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve metaverse uygulamalarının örneklerine yer verilmiştir.
İnsanların boş zamanlarını değerlendirmek, dinlenmek, bedenen ve zihnen yenilenmek, kaliteli zaman geçirmek vb. amaçlarla, sanal ortamlarda veya gerçek ortamlarla sanal uygulamaların birleştirildiği platformlarda, oyun cihazları, bilgisayarlar, akıllı cep telefonları, VR-BOX 3D gözlükler, oyun konsolları, joystickler vb. teknolojik araçlarla yapılan destinasyon, temalı park, kanyon, antik kent gezileri gibi kültürel faaliyetler, yaban hayatı gözleme gibi doğa faaliyetleri, bisiklete binme gibi spor faaliyetleri, resim yapma gibi sanatsal faaliyetler ve arkadaşlarla buluşma gibi eğlence aktiviteleri dijital rekreasyon kapsamında değerlendirilebilir. Bu kitabın birinci bölümünde elektronik boş zaman kavramı, ikinci bölümünde dijital rekreasyonun tarihi gelişimi, üçüncü bölümünde dijital rekreasyon araçları, dördüncü bölümünde ise, dijital rekreasyon faaliyetleri ile ilgili bilgiler ve bu faaliyetlerin sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve metaverse uygulamalarının örneklerine yer verilmiştir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 20,80    41,60   
3 14,13    42,40   
6 7,20    43,20   
9 4,89    44,00   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 20,80    41,60   
3 14,13    42,40   
6 7,20    43,20   
9 4,89    44,00   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 20,80    41,60   
3 14,13    42,40   
6 7,20    43,20   
9 4,89    44,00   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 20,80    41,60   
3 14,13    42,40   
6 7,20    43,20   
9 4,89    44,00   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 20,80    41,60   
3 14,13    42,40   
6 7,20    43,20   
9 4,89    44,00   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 20,80    41,60   
3 14,13    42,40   
6 7,20    43,20   
9 4,89    44,00   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 40,00    40,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat