Görsel Programlama - Yeni Başlayanlar ve Meslek Yüksek Okul Öğrencilerine Yönelik

Stok Kodu:
9786254170720
Boyut:
165-240-0
Sayfa Sayısı:
258
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021-12-16
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
1.Hamur
Dili:
Türkçe
%5 indirimli
168,00TL
159,60TL
Taksitli fiyat: 9 x 19,51TL
9786254170720
603049
Görsel Programlama - Yeni Başlayanlar ve Meslek Yüksek Okul Öğrencilerine Yönelik
Görsel Programlama - Yeni Başlayanlar ve Meslek Yüksek Okul Öğrencilerine Yönelik
159.60
Baş döndüren teknolojik gelişim, akıllara Stewart Brand'ın güzel sözünü getirmektedir: “Yeni bir teknoloji üzerinizden geçtiğinde, buharlı silindirin bir parçası değilseniz yolun bir parçası olursunuz.” Bu söz, her ne kadar herkesi ilgilendiriyor olsa da bilişim alanındaki çalışanları ve bilişim meraklılarını çok daha fazla ilgilendirmektedir. Teknoloji çok hızlı ilerlediği için daha dün öğrenilmiş olan bilgi ve teknoloji bugün güncellenebilmekte ve hatta değişebilmektedir. Bundan dolayı bilişim meraklılarının her daim kendilerini güncel tutmaları önemlidir. Bu kitapta anlatılan görsel programlama, bu devasa bilişim dünyasının ufak bir parçası olarak düşünülebilir. İnsan, bilgisayar etkileşimini çok ileri seviyelere getirmeyi amaçlayan, bilgisayar üzerinde yapılacak olan işlemlerin kolay bir şekilde yapılmasını ve bunun için teknik bilgiye sahip olunmasının gerek olmadığı uygulamaların geliştirilmesini sağlayan programlama türüdür. Form ekranlarında fare ve klavye kullanım yardımıyla yapılan bu işlemlerde, form ekranlarının nasıl tasarlandığı, nasıl kodlandığı ve veri ile nasıl uyumlu hâle getirildiği bu kitapta detaylıca anlatılmaktadır. En temelden ileri seviyeye bir geçiş sunan anlatım tarzı ile yeni başlayanlara ve belli bir bilgi birikimine sahip olanlara hitap etmektedir. Birçok görsel programlama kitabının aksine temel kavramlar, veri yapıları, paralel programlama gibi önemli konulara da detaylı yer verip programlamada ezberci hareket etmek yerine yapılan her işlemin arka planında dönen kod detaylarından anlaşılır bir şekilde bahsetmektedir. Günümüz teknolojisinin mekanikten uzaklaşıp her kademesine elektroniğin ve yazılımın dâhil olması şu an ve gelecekte, bilişim ve programlama alanında yetişmiş elemana olan ihtiyacı katlanarak arttıracaktır. Böyle bir dünyada yer bulabilmek adına programlama ve özellikle görsel programlama temelinin iyi öğrenilmesi, her kesimden kişiler için bir hedef niteliği taşımaktadır. Bu kitap, böyle değerli hedeflere ulaşılmasında önemli bir basamak rolünü üstlenecektir.
Baş döndüren teknolojik gelişim, akıllara Stewart Brand'ın güzel sözünü getirmektedir: “Yeni bir teknoloji üzerinizden geçtiğinde, buharlı silindirin bir parçası değilseniz yolun bir parçası olursunuz.” Bu söz, her ne kadar herkesi ilgilendiriyor olsa da bilişim alanındaki çalışanları ve bilişim meraklılarını çok daha fazla ilgilendirmektedir. Teknoloji çok hızlı ilerlediği için daha dün öğrenilmiş olan bilgi ve teknoloji bugün güncellenebilmekte ve hatta değişebilmektedir. Bundan dolayı bilişim meraklılarının her daim kendilerini güncel tutmaları önemlidir. Bu kitapta anlatılan görsel programlama, bu devasa bilişim dünyasının ufak bir parçası olarak düşünülebilir. İnsan, bilgisayar etkileşimini çok ileri seviyelere getirmeyi amaçlayan, bilgisayar üzerinde yapılacak olan işlemlerin kolay bir şekilde yapılmasını ve bunun için teknik bilgiye sahip olunmasının gerek olmadığı uygulamaların geliştirilmesini sağlayan programlama türüdür. Form ekranlarında fare ve klavye kullanım yardımıyla yapılan bu işlemlerde, form ekranlarının nasıl tasarlandığı, nasıl kodlandığı ve veri ile nasıl uyumlu hâle getirildiği bu kitapta detaylıca anlatılmaktadır. En temelden ileri seviyeye bir geçiş sunan anlatım tarzı ile yeni başlayanlara ve belli bir bilgi birikimine sahip olanlara hitap etmektedir. Birçok görsel programlama kitabının aksine temel kavramlar, veri yapıları, paralel programlama gibi önemli konulara da detaylı yer verip programlamada ezberci hareket etmek yerine yapılan her işlemin arka planında dönen kod detaylarından anlaşılır bir şekilde bahsetmektedir. Günümüz teknolojisinin mekanikten uzaklaşıp her kademesine elektroniğin ve yazılımın dâhil olması şu an ve gelecekte, bilişim ve programlama alanında yetişmiş elemana olan ihtiyacı katlanarak arttıracaktır. Böyle bir dünyada yer bulabilmek adına programlama ve özellikle görsel programlama temelinin iyi öğrenilmesi, her kesimden kişiler için bir hedef niteliği taşımaktadır. Bu kitap, böyle değerli hedeflere ulaşılmasında önemli bir basamak rolünü üstlenecektir.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 82,99    165,98   
3 56,39    169,18   
6 28,73    172,37   
9 19,51    175,56   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 82,99    165,98   
3 56,39    169,18   
6 28,73    172,37   
9 19,51    175,56   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 82,99    165,98   
3 56,39    169,18   
6 28,73    172,37   
9 19,51    175,56   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 82,99    165,98   
3 56,39    169,18   
6 28,73    172,37   
9 19,51    175,56   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 82,99    165,98   
3 56,39    169,18   
6 28,73    172,37   
9 19,51    175,56   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 82,99    165,98   
3 56,39    169,18   
6 28,73    172,37   
9 19,51    175,56   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 159,60    159,60   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat