Korda'nın Objektifinden Che; Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü

Stok Kodu:
9786053990659
Boyut:
225-275-0
Sayfa Sayısı:
158
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2007-08-30
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
2.Hamur
Dili:
Türkçe
%15 indirimli
390,00TL
331,50TL
Taksitli fiyat: 9 x 40,52TL
9786053990659
403902
Korda'nın Objektifinden Che; Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü
Korda'nın Objektifinden Che; Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü
331.50
Santralistanbul, Küba devriminin önemli aktörlerinden Ernesto Che Guevaranın 1960 yılında Alberto Korda Díaz tarafından çekilen Guerrillero Heroico (Kahraman Gerilla) isimli portre fotoğrafının devrimsel içeriğinden çıkıp hızla üretilen ve çoğaltılan bir tüketim aracı haline gelmesini anlatan kapsamlı bir sergiye ev sahipliği yapıyor. Kordanın Objektifinden Che: Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü başlıklı sergi, 9 Ekim 2008 4 Ocak 2009 tarihleri arasında santralistanbulda ziyarete açık olacak. Küratörlüğünü Trisha Ziffin üstlendiği ve Riverside Kaliforniya Üniversitesine bağlı UCR/Kaliforniya Fotoğraf Müzesi tarafından düzenlenen sergi, otuzun üzerinde ülkede üretilmiş fotoğraf, afiş, film, ses, giysi ve eşyayı bir araya getiriyor. Çok çeşitli öğelerden oluşan bu koleksiyon, ünlü fotoğrafın devrim sırasında ortaya çıkışından günümüze uzanan çizgisini izliyor. Sergi, geçtiğimiz yıllarda, İngilteredeki Victoria ve Albert Müzesinin yanı sıra, ABD, İtalya, İspanya, Hollanda ve Portekizin önde gelen müzelerinde ziyaretçilerle buluştu. Sergiyle aynı başlığı taşıyan ve çift dilli olarak yayıma hazırlanan Kordanın Objektifinden Che: Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü adlı kitap Kordanın Che Guevaranın ünlü fotoğrafını nasıl ve neden çektiğine ilişkin tarihsel arkaplanı aktarmanın yanı sıra Chenin portresinin bir devrimcinin fotoğrafından toplumsal ve siyasi ideoloji ile yüklü ikonlaşmış bir görüntüye, ve ardından da oldukça ticari bir metaya dönüşümünün izlerini sürüyor. Küratör Trisha Ziffin yanı sıra Wally Ollins, Bülent Somay, Rodrigo Frésan ve David Kunzleın makalelerinin yer aldığı kitapta fotoğraf tarihinin en çok kopyalanmış imgesi olarak kabul edilen bu ikon fotoğrafın farklı coğrafyalarda üretilmiş ve çeşitli mecralarda gerçekleştirilmiş yüzün üzerinde uyarlamasını bir arada görmek mümkün.
Santralistanbul, Küba devriminin önemli aktörlerinden Ernesto Che Guevaranın 1960 yılında Alberto Korda Díaz tarafından çekilen Guerrillero Heroico (Kahraman Gerilla) isimli portre fotoğrafının devrimsel içeriğinden çıkıp hızla üretilen ve çoğaltılan bir tüketim aracı haline gelmesini anlatan kapsamlı bir sergiye ev sahipliği yapıyor. Kordanın Objektifinden Che: Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü başlıklı sergi, 9 Ekim 2008 4 Ocak 2009 tarihleri arasında santralistanbulda ziyarete açık olacak. Küratörlüğünü Trisha Ziffin üstlendiği ve Riverside Kaliforniya Üniversitesine bağlı UCR/Kaliforniya Fotoğraf Müzesi tarafından düzenlenen sergi, otuzun üzerinde ülkede üretilmiş fotoğraf, afiş, film, ses, giysi ve eşyayı bir araya getiriyor. Çok çeşitli öğelerden oluşan bu koleksiyon, ünlü fotoğrafın devrim sırasında ortaya çıkışından günümüze uzanan çizgisini izliyor. Sergi, geçtiğimiz yıllarda, İngilteredeki Victoria ve Albert Müzesinin yanı sıra, ABD, İtalya, İspanya, Hollanda ve Portekizin önde gelen müzelerinde ziyaretçilerle buluştu. Sergiyle aynı başlığı taşıyan ve çift dilli olarak yayıma hazırlanan Kordanın Objektifinden Che: Bir Portrenin Devrimle Başlayıp İkonla Biten Öyküsü adlı kitap Kordanın Che Guevaranın ünlü fotoğrafını nasıl ve neden çektiğine ilişkin tarihsel arkaplanı aktarmanın yanı sıra Chenin portresinin bir devrimcinin fotoğrafından toplumsal ve siyasi ideoloji ile yüklü ikonlaşmış bir görüntüye, ve ardından da oldukça ticari bir metaya dönüşümünün izlerini sürüyor. Küratör Trisha Ziffin yanı sıra Wally Ollins, Bülent Somay, Rodrigo Frésan ve David Kunzleın makalelerinin yer aldığı kitapta fotoğraf tarihinin en çok kopyalanmış imgesi olarak kabul edilen bu ikon fotoğrafın farklı coğrafyalarda üretilmiş ve çeşitli mecralarda gerçekleştirilmiş yüzün üzerinde uyarlamasını bir arada görmek mümkün.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 172,38    344,76   
3 117,13    351,39   
6 59,67    358,02   
9 40,52    364,65   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 172,38    344,76   
3 117,13    351,39   
6 59,67    358,02   
9 40,52    364,65   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 172,38    344,76   
3 117,13    351,39   
6 59,67    358,02   
9 40,52    364,65   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 172,38    344,76   
3 117,13    351,39   
6 59,67    358,02   
9 40,52    364,65   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 172,38    344,76   
3 117,13    351,39   
6 59,67    358,02   
9 40,52    364,65   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 172,38    344,76   
3 117,13    351,39   
6 59,67    358,02   
9 40,52    364,65   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 331,50    331,50   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat