SineMasal – 03

Stok Kodu:
9786257030168
Boyut:
165-240-0
Sayfa Sayısı:
231
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-08-14
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%15 indirimli
175,00TL
148,75TL
Taksitli fiyat: 9 x 18,18TL
9786257030168
553569
SineMasal – 03
SineMasal – 03
148.75
Emre Yeksan Yeniden Yeni Sertaç Koyuncu Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925) M. Ceren Arslan Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm'in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu Sena Kürklü Klasik'ten Yeni'ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği Fredrik Gustafsson Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi Hüsamettin Çetinkaya Öznellik Üretimi ve ‘Julia'nın Atlıkarıncası' Murat Can Yağbasan Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması Zehra Cerrahoğlu Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008) Elif Feyza Demir Monos'ta Bergsoncu Zaman ve Süre Utkan Olcay ‘Simgesel Değiş Tokuş' ve ‘Simülasyon Kuramı' Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma Sevinç Karataş Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi İdil Koçuşağı Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine
Emre Yeksan Yeniden Yeni Sertaç Koyuncu Weimar Sinemasal Modernizminde Yeni Nesnellik: Die Freudlose Gasse (G. W. Pabst, 1925) M. Ceren Arslan Yeni Alman Sineması Üzerinde Bir Heyula Nazizm'in Silüetinde Aguirre ve Nosferatu Sena Kürklü Klasik'ten Yeni'ye Doğru Hollywood Sinemasının Başkalaşımı ve The Graduate Örneği Fredrik Gustafsson Lilith ve Amerikan Şiirsel Modernizmi Hüsamettin Çetinkaya Öznellik Üretimi ve ‘Julia'nın Atlıkarıncası' Murat Can Yağbasan Japon Anime Sinemasında Yenilikçi Bir Üslup: Isao Takahata Sineması Zehra Cerrahoğlu Reha Erdem Filmlerinde Yenilikçi Bir Anlatım Ögesi Olarak Ses Kuşağı ve Hayat Var (2008) Elif Feyza Demir Monos'ta Bergsoncu Zaman ve Süre Utkan Olcay ‘Simgesel Değiş Tokuş' ve ‘Simülasyon Kuramı' Üzerinden Monos Filmine Bir Okuma Sevinç Karataş Üretim ve Tüketim İlişkileri Bağlamında Değişen Belgesel Estetiği ve Netflix Orijinal Yapımı Tell Me Who I Am Belgeselinin İncelenmesi İdil Koçuşağı Yorgos Lanthimos Filmlerinde Modernite Eleştirisi Aydınlanma ve Batılı Gözün Doğuşu Söyleşi: Dilek Tunalı, Tarık Arslan Emre Yeksan ile Yuva, Körfez ve Sinemada Yeni Olan Üzerine
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 77,35    154,70   
3 52,56    157,68   
6 26,78    160,65   
9 18,18    163,63   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 77,35    154,70   
3 52,56    157,68   
6 26,78    160,65   
9 18,18    163,63   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 77,35    154,70   
3 52,56    157,68   
6 26,78    160,65   
9 18,18    163,63   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 77,35    154,70   
3 52,56    157,68   
6 26,78    160,65   
9 18,18    163,63   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 77,35    154,70   
3 52,56    157,68   
6 26,78    160,65   
9 18,18    163,63   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 77,35    154,70   
3 52,56    157,68   
6 26,78    160,65   
9 18,18    163,63   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 148,75    148,75   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat